افزونه پیامک اپن کارت
نوشته شده توسط : صبا

افزونه پیامک اپن کارت open cart

اگر در صفحه افزونه پیامک اوپن کارت از سایت ما هستید، احتمالا مدیر فروشگاه اینترنتی هستید که با اپن کارت(opencart) راه اندازی شده است؛ ما به شما کمک می‌کنیم که فروشگاه اینترنتی اپن کارت را به سامانه پیامک متصل کنید؛ هدف از اتصال سامانه پیامک به اپن کارت کاملا مشخص است احتمالا شما قصد دارید بعد از خرید مشتری از سایت به مدیر سایت و مشتری پیامک ارسال شود و مانند دیجی‌کالا مشتری در هر لحظه از وضعیت سفارش آگاه باشد. می‌توانید از سامانه پیامک مدیر پیامک که با فروشگاه‌ساز اپن کارت هماهنگ است استفاده نمایید.
با خرید سامانه پیامک از مدیر پیامک و نصب افزونه پیامکی اپن کارت زمانی که مشتری از سایت شما خرید می‌کند، پیامک به‌صورت خودکار به مشتری ارسال می‌شود.
ماژول پیامک اپن کارت به‌صورت تجاری و تحت لایسنس ارائه می‌شود؛ برای تهیه افزونه پیامک اپن کارت بعد از خرید سامانه پیامکی از مدیر پیامک از طریق تیکت پشتیبانی اعلام نمایید تا لینک تهیه افزونه پیامک اپن کارت برای شما ارسال شود.

افزونه پیامکی اپن کارت(مدیر پیامک) با تمامی نسخه‌های اپن کارت سازگار است و برای استفاده از افزونه پیامک اپن کارت می‌باسیت سورس گاردین (sourceguardian) در هاست شما فعال باشد و vqmod بروی سایت شما نصب باشد.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

 

ویژگی های افزونه پیامک:

  • امکان تعریف جداگانه متن پیامک ها برای ثبت نام مشتری، ثبت سفارش، هنگام تغییر وضعیت سفارش، ورود مشتری، ثبت نام بازاریاب و همچنین اطلاع رسانی برای مدیریت
  • امکان فعال وغیر فعال کردن ارسال پیامک
  • امکان تعیین فیلد پیش فرض برای موبایل (در نسخه ۲)
  • امکان ارسال پیامک تست به شماره دلخواه از داخل ماژول
  • امکان انتخاب سرویس دهنده اسمس از بین بیش از ۱۲۰۰ سرویس دهنده در ۱۴ گروه
  • ارسال پیامک هنگام ثبت نام مشتری برای مشتری و مدیر فروشگاه
  • ارسال پیامک هنگام ورود مشتری
  • ارسال پیامک هنگام ورود مدیر به مدیریت
  • ارسال پیامک هنگام ثبت سفارش جدید برای مشتری و مدیریت
  • ارسال پیامک اطلاع رسانی آخرین وضعیت سفارش به مشتری
  • ارسال پیامک هنگام ثبت نام بازاریاب برای بازاریاب و مدیر فروشگاه
  • ارسال پیامک هنگام ورود بازاریاب
  • امکان ارسال پیامک به مشتریان از طریق پنل ارسال پیامک

 

آیا مدیر پیامک برای اتصال به اپن کارت مناسب است؟

سامانه پیامک مدیر پیامک از تمامی نسخه‌های اپن کارت برای اتصال به سامانه پیامک پشتیبانی می‌کند، در کنار افزونه جامع و بروز پیامک که برای اپن کارت ارائه شده است، مدیر پیامک خط خدماتی را به‌صورت رایگان بدون نیاز به پرداخت افزونه digis سفته و ثبت شرکت حقوقی در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید به افرادی که پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند پیامک‌های اطلاع رسانی ارسال نمایید. پیامک‌های اطلاع‌رسانی شامل ارسال نام‌کاربری و رمز، تشکر از خرید مشتری، اطلاع رسانی به مدیر و…. می‌باشد.

 

امکانات افزونه پیامکی اپن کارت

• ارسال پیامک نام کاربری و رمز عبور هنگام ثبت نام در اپن کارت

• ارسال پیامک به مدیر سایت هنگام عضویت مشتری در فروشگاه اینترنتی

• ارسال پیامک به مشتری هنگام تغییر کلمه عبور

• ارسال پیامک به مشتری هنگام ورود به حساب کاربری

• ارسال پیامک به مشتری هنگام خروج از حساب کاربری

• ارسال پیامک به مشتری هنگام ثبت سفارش

• ارسال پیامک به مدیر سایت هنگام ثبت سفارش

• ارسال پیامک به مشتری هنگام تغییر وضعیت سفارش

تهیه افزونه پیامک اپن کارت

برای تهیه افزونه پیامک اپن کارت فارسی؛ ابتدا از سایت مدیر پیامک یک پنل اس‌ام‌اس تهیه نمایید، وارد پنل اس ام اس شوید و از بخش ارسال تیکت پشتیبانی درخواست لینک تهیه افزونه پیامک اپن کارت را ارسال نمایید، نسخه اپن کارت و آدرس دامنه را نیز در تیکت اعلام نمایید. همکاران ما افزونه و لایسنس استفاده از افزونه پیامکی را آماده می‌کنند و برای شما ارسال می‌کنند.

اپن کارت فارسی چیست؟

آیا با فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) آشنا هستید؟ این فروشگاه ساز یکی از نمونه‌های قدرتمند، بومی‌سازی شده و متن باز (Open-Source)  فروشگاه‌ساز ها می‌باشد که براساس ویژگی های بسیار قدرتمند و کاربردی و همچنین ظاهری بسیار جذاب و کاربرپسند طراحی شده! ظاهر جذاب و زیبای این فروشگاه‌ساز باعث می‌شود که فروشنده بتواند یک فروشگاه اینترنتی کامل و منحصر به فرد را ایجاد نموده و از آن برای کار و تجارت خود در اینترنت استفاده کند.

علاوه بر این، می توان به جرات اظهار کرد که این سیستم فروشگاه ساز امروزه یکی از پرطرفدار ترین سیستم های مورد استفاده در فروشگاه های آنلاین ایران و دنیا می باشد. به نظر شما چرا؟ اگر از ما بپرسید، این فروشگاه‌ساز به سبب افزونه اورجینال دیجیتس داشتن ویژگی های خارق العاده‌ای همچون داشتن سئوی فوق العاده قدرتمند، افزونه ها و قالب های مختلف و کاربردی، چند زبانه بودن، پشتیبانی از انواع درگاه های پرداخت محلی و جهانی و هزاران ویژگی و قابلیت دیگر به این محبوبیت و شهرت دست پیدا کرده است.

از طرفی با توجه به توسعه این سیستم در ایران، امروزه اتصال به کلیه درگاه‌های پرداخت ایرانی نیز فرآهم شده است. اپن کارت امکانات پیش فرض خوبی دارد که با استفاده از این امکانات می‌توانید تا حد زیادی نیازهایتان را رفع کنید. البته برای دسترسی به امکانات بیشتر می‌توانید از ماژول‌های رایگان نیز استفاده کنید و یا در صورتی که ماژول رایگان نباشد، از ماژول های تجاری استفاده کنید. همچنین اگر امکاناتی می خواهید که فعلا نسخه آماده آن برای خرید وجود ندارد، می توانید از یک برنامه نویس اپن کارت در این مورد درخواست کنید تا امکانات موردنظرتان را به صورت یک ماژول اپن کارت برایتان بنویسد. برای ظاهر اپن کارت نیز می توانید از قالب های تجاری یا رایگان برحسب امکانات مورد نظرتان استفاده کنید.

خبر خوب این است که مدیر پیامک امکانی را فراهم کرده است تا شما بتوانید فروشگاه خود را به سامانه پیامکی اتصال داده و با مشتریان خود در تعامل باشید.

شما اکنون می توانید این افزونه را بر روی پنل کاربری خود به راحتی نصب کنید.

ماژول اپن کارت چه امکاناتی دارد؟

در ابتدا میخواهم شما را با امکانات این ماژول شگفت انگیز که کار شما را راحت تر میکند توضیحاتی بدهم و بعد شما را با نحوه نصب افزونه آشنا کنم.

افزونه مدیر پیامک در اپن کارت دارای دو قسمت” تنظیمات پیامک” و” ارسال هوشمند پیامک “می‌باشد.

بخش تنظیمات پیامک خودش  دارای سه تب جداگانه است که هر کدام از این تب‌ها با توضیحات لازم برای شما آماده شده‌اند:

  • تب عمومی
  • تب وب سرویس
  • تب تست

در تب عمومی (در داخل تنظیمات پیامک) میتوانید تنظیمات مربوط به ارسال پیامک به کاربر و مدیریت سایت را انجام دهید.

مزایا و معایب اپن کارت چیست؟

مثل هر سیستم دیگری استفاده از اپن کارت دارای مزایا و معایب خاص خود است که با بررسی و در کنار هم قرار دادن آنها باید ببینید این سیستم مناسب کار شما خواهد بود یا خیر! که در ادامه به معرفی مهم‌ترین آنها می‌پردازم.

۱- پشتیبانی از زبان فارسی

فروشگاه ساز اپن کارت به چندین زبان از جمله فارسی ترجمه شده و در دسترس قرار گرفته است که می‌توانید فروشگاه خود را با زبان محلی خود ایجاد کنید. جدایی از این بر روی حالت چند زبانه بودن آن نیز کار شده و می‌توانید در صورت استفاده برای یک سایت بین المللی از چندین زبان مختلف برای فروشگاه اینترنتی استفاده کنید.

۲- استفاده ساده و رایگان

رایگان بود اپن کارت مهمترین مزیت آن است. بدون نیاز به پرداخت هزینه می‌توانید به راحتی آن را دانلود و استفاده کنید. همین رایگان بودن باعث شده تا اپن کارت برای چندین زبان در چندین کشور در دسترس قرار گرفته و سایت‌های مختلفی صرف آموزش و ارائه خدمات پشتیبانی در این سیستم فعالیت داشته باشند.

استفاده از سیستم نیز به سادگی در دسترس است و به کمک آموزش‌های رایگان و مستندات موجود می‌توانید در زمانی کوتاه آن را یاد بگیرید.

۳- دسترسی به قالب‌های متنوع

اپن کارت دارای قالب‌ها و الگوهای رایگان و پولی مختلفی است. قالب‌های رایگان در مقایسه با قالب‌های پولی دارای ظاهر ضعیف‌تر و امکانات کمتری هستند، اما در هر صورت بیشتر نیازتان برای فروشگاه را برطرف خواهند کرد.

به کمک بیش از هزاران قالب بهینه سازی شده می‌توانید فروشگاه اینترنتی با سرعت لود بالا ساخته و در موتورهای جستجو به خوبی رتبه خود را بالا ببرید.

۴- به‌روزرسانی و آپدیت منظم

این سیستم توسط گروهی از توسعه دهندگان ارائه شده که همه ساله تعداد افرادی که روی توسعه پروژه کار می‌کنند در حال بیشتر شدن نحوه راه اندازی سایت فروش فایل است. همین مزیت باعث شده تا در مقایسه با سیستم فروشگاه ساز اختصاصی آپدیت و به‌روزرسانی مداومی روی سیستم انجام گیرد.

در هر بار آپدیت امکانات جدیدی به سیستم اضافه می‌شود و ایراداتی که از قبل وجود داشته و به کمک کاربران گزارش شده نیز مرتفع می‌شوند.

۵- دارای افزونه‌های متعدد برای توسعه فروشگاه

افزونه یا ماژول در هر سیستم مانند یک برنامه جانبی عمل می‌کند. با نصب و قرار دادن افزونه در کنار هسته اصلی سیستم امکان افزودن امکانات در سیستم بیشتر خواهد شد. اپن کارت نیز دارای هزاران افزونه برای افزودن قابلیت‌های مختلف آموزش قدم به قدم وردپرس است که در نسخه اولیه آن این امکانات وجود ندارند، چرا که بسیاری از امکانات برای تمامی سایت‌ها مورد نیاز نیست.

۶- دارای سئو عالی و مناسب فروشگاه اینترنتی

یکی از موارد مهم در سئو سایت داشتن سرعت بالا است. هر چه سرعت سایت شما بالا باشد، موتورهای جستجو به آن اهمیت خواهند افزونه اورجینال digits داد و اعتبار بیشتری به سایت شما خواهند داد.

اپن کارت به گونه‌ای برنامه نویسی شده است تا بتواند با استفاده بهینه از منابع سرور درخواست‌ها را در زمانی کوتاه پردازش کرده و پاسخ مناسب را ارسال کند.

۷- نداشتن پشتیبان تخصصی

مشکل اصلی تمامی سیستم‌های سایت ساز رایگان این است که چون به صورت رایگان عرضه می‌شوند، بنابراین کسی مسئولیت رفع مشکلات را برای سایت‌ها ندارد. این مورد علاوه بر رفع مشکلات به افزودن امکانات نیز تلقی می‌شود.

اپن کارت نیز جزو همین دسته است و اگر مشکلی در فروشگاه اینترنتی شما پیش بیاید یا اینکه قصد افزودن قابلیتی را داشته باشید که رفع ایراد سایت وردپرسی خود شما دانش لازم برای این کار را نداشته باشید، نیاز به یک پشتیبان خواهید داشت که باید هزینه‌ای برای تک‌تک درخواست‌ها پرداخت کنید.

۸- مشکلات امنیتی به دلیل رایگان بودن

رایگان بودن سیستم باعث شده تا دسترسی به هسته سیستم برای هر فردی قابل مشاهده و بررسی باشد. بنابراین هر زمان که در هسته سیستم، قالب‌های مورد استفاده یا افزونه‌های موجود مشکل و باگی وجود داشته باشد، آموزش فارسی وردپرس کلیه سایت‌های استفاده کننده را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

بنابراین اولین مسئله‌ای که باید در استفاده از سیستم‌های رایگان داشته باشید در این است که هسته سیستم، افزونه و ماژول را از سایت‌های معتبر دانلود و نصب کنید. به موارد امنیتی و نکات موجود نیز توجه داشته و آنها را در سایت فروشگاهی خود پیاده سازی کنید.

۹- قالب‌های سنگین و مشکلات افزونه‌ها

مشکل عمده سیستم‌های سایت ساز و فروشگاه ساز آماده این است که چون برای استفاده در هر سایت از قالب و افزونه‌های متعددی استفاده می‌کنید، داشتن سرعت بالا در سایت نیاز به داشتن دانش فنی است. به همین دلیل باید از قالب اصول مدیریت وب سایت اختصاصی استفاده کنید یا اینکه اگر از قالب آماده استفاده می‌کنید شخصی سازی زیادی روی آن انجام دهید تا با ساختار سایت شما هماهنگ شود.

به همین دلیل چون افراد تخصص و دانش فنی را برای استفاده بهینه و درست از قالب و افزونه‌ها ندارند، از هر افزونه و قالبی به شکل دلخواه طوری استفاده می‌کنند که تحت هر شرایط ظاهری که مد نظر دارند نمایش داده شود. این کار نهایتا باعث می‌شود سایت بهینه نبوده و حجم صفحات افزایش یابد که نتیجه آن کاهش سرعت سایت و از همه مهم‌تر سئو فروشگاه می‌شود.

 

ارسال پیامک به فروشنده (مدیریت سایت)

  • ارسال SMS هنگام ثبت نام جدید: در هنگام ثبت نام جدید به شما از طریق پیامک اطلاع داده خواهد شد.
  • ارسال SMS هنگام ثبت سفارش جدید: طراحی وب سایت فروش فایل در هنگام ثبت نام جدید، به شما از طریق پیامک اطلاع داده خواهد شد.
  • ارسال SMS هنگام ثبت فیش نقدی: زمانی که کاربر هزینه سفارش خود را پرداخت نماید برای شما پیامک ارسال می شود.
  • ارسال SMS هنگام ورود به بخش مدیریت: هنگام ورود به سایت به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

در تب تست، در صورتی که میخواهید به یک شماره به صورت تستی پیام ارسال کنید میتوانید از این قسمت استفاده کنید. 

راهنمای نصب افزونه پیامکی

مرحله : اول نصب

بعد از وارد شدن به صفحه افزونه ها * ماژول ها و انتخاب پیامک برتر وارد صفحه افزونه می شوید .

مرحله : دوم تنظیمات

از سربرگ تنظیمات کلید شناسایی (API-KEY) و شماره ارسال کننده و شماره مدیر را وارد نمایید و تغییرات را ذخیره نمایید .

توجه : برای کلید شناسائی (API-KEY) باید از بخش دانلود پلاگین پیامک در همین صفحه در سرویس ثبت نام کنید و از منوی حساب من کلید شناسائی را دریافت کنید.

مرحله سوم : ارسال پیامک

بعد از انتخاب دریافت کننده پیام و نوشتن متن پیام روی گزینه ارسال کلیک نمایید .

اطلاع رسانی رویداد ها

  • مشتریان
  • مدیر

برای اطلاع رسانی بهتر رویدادها میتوانید از کد کوتاه درون متن اطلاع رسانی استفاده نمایید.

برای مثال:

یک نمونه از متن اطلاع رسانی قبل و بعد از جایگذاری بصورت زیر است

 

{SiteName}

با تشکر از خرید شما

شناسه خرید شما

{OrderId}

 

فروشگاه اینترنتی

با تشکر از خرید شما

شناسه خرید شما

۱۲۵۴۱

اگر در رابطه با نصب و فعال سازی افزونه پیامک اپن کارت به مشکلی برخورد کرده اید لطفا در نظرات همین مقاله مطرح نمایید تا برای حل مشکل و فعال‌سازی افزونه پیامک اپن کارت به شما کمک کنیم.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

با کد تخفیف offopen از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: